Tankarna..

Tankarna bara flyger runt i huvudet medans Eric Saades nya singel "du är aldrig ensam" spelas om och om igen.. :( jag hade aldrig klarat mej utan min allra bästa vän Sandra! Som alltid får mej att kunna tänka på annat och som förstår mej! <3 det finns många som gör det. Men inte med denna sak som hänt. :( Och jag antar att eftersom jag är den jag är så kommer nog inte så många få veta heller. Det kommer endå gå åt helvete.. :/ tur att jag har fått i mig mat idag i alla fall. Så jag har ätit. För nu vill jag aldrig mera äta känns det som. :( 
Jag trodde verkligen att det skulle bli bättre denna helg och att jag kunde bli lyckligare.. Men ne, tydligen inte. Ibland funderar jag verkligen om jag är så hemsk att det är meningen att hända mej. :( antar det! :'( annar skulle det inte hända.. :( 

Jag tror fortfarande att det du säger är sant. Och hoppas att jag fortsätter att tro det. Du betyder så himla mkt för mej! Och du är en del av mitt hjärta! <3 och jag hoppas att jag är en del utav ditt. <3 om du bara visste hur svårt jag har att lita på folk så skulle du kanske förstå mej. <3 om du bara visste hur mkt jag älskar dej! Mina tankar går inte till mycket mer annat än dej och hur mkt jag älskar dej. <3 

Att du inte har svarat mej när jag skriver gör mej så himla besviken och orolig! När jag kollar om du har skrivit så blir jag glad och har fjärilar i magen varje gång! Och det kommer det nog fortsätta att vara! För jag tycker om dej. <3 


Inget bra inlägg idag. Men jag v tvungen att få skriva av mej det som finns inuti mej innan jag blir deprimerad på riktigt! :( 

Vi syns i nästa blogginlägg. 
Kramizar Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0