Jaha, oxå detta med rubriker som inte blir nå bra. =P

Hejsan! Detta hade jag inte räknat med.. Jag hade verkligen hoppats på att det skulle hända. Men jag får väl vänta antar jag. :/ Aja, sånt är livet. 
 
Idag har jag gjort något som jag inte trodde att jag skulle göra på ett tag. Och det va och köpa Minecraft! Roligare spel får man ju leta efter! :D 
Jag spelade Minecraft senast när jag gick första året på gymnasiet. Så det va ett tag sedan. och det har hnt en HEL del på sistone. Men eftersom jag har följt folk som spelat på youtube så har jag hängt med lite om vad som hänt. =) Jag har enda sedan gymnasiet velat haft Minecraft. Men då kostade det 99kr i månaden. Och nu kostar det bara en summa för spelet och nu har jag råd med det. =) Så min dag har bestått av att plocka upp lövhögar och spela Minecraft typ. =P MArsvinen fick nyplockat gräs tidigare idag.och grönsaker nu på kvällen. Och som vanligt så va alla marsvinen taggade till att få grönsaker. =) Så himla roligt och se hur varrenda individ utvecklas och vågar ta för sig.
Sen Sessan flyttade in i buren så va det ju självklart rangordningen som skulle sättas på plats. Men igår när jag och Erica stod och beundrade dem så insåg vi båda att dem har blivit tamare i buren och dem har blivit en flock.=) Det är så skönt att se nu när Sessan är dräktig också. =)
 
Men nu ska jag sova för imorgon kommer Sandra och lilla Leia! =D Så ska Danny få en lekkompis. =) Sen imorgon kväll åker jag till Camilla och ska sova där i 2 nätter anske det blir för att kunna hjälpa till på Hunddagiset. Så vi får väl an se när nästa inlägg dyker upp. ;)
 
Så ni får ha det så bra så hörs vi i nästa inlägg. 
Kramizar Amanda ! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0