Inte bloggat på tre dagar.

Hej! Kom på nu att jag inte har bloggat på tre dagar! Om jag ska vara riktigt ärlig så har jag bara haft Dessi på hjärnan, med tanke på att jag måste ge henne medecin två gånger om dagen. Och när jag inte har gett henne medecin så har jag "lekt" med en nitro radiobil med syrrans kille och fotat Annas(min systers) valp.  Dem va här i två dagar. Sen har jag även hunnit åka till mina och mammas kompisar och kollat på Melodifestivalen. Och nu är jag i början av att bli sjuk, illa mående, ont i halsen och mår allmänt dåligt! :/  
Dessis öga börjar se ut som det brukar igen! Efter bara tre dagars använing av salvan! :D 
Såhär såg Dessis öga ut innan vi va till veterinären. 


Och såhär efter en dags användning. :) 
Dock så har jag ingen ny bild på hur det ser ut idag. Men det röda har försvunnit helt och hon ser med ögat igen. :)

Melodifestivalen har jag ingen kommentar till mer än att jag är fruktansvärt besviken på Sverige och Europas planerande! Med tanke på att han som sjöng Bröder inte kunde sjunga den ordentligt. Texten va bra men rösten åt hela HELVETE! Förlåt mitt ordval men det är sant. Sen hade jag förvänta mej mera när det gäller Oscar Zias placering. Den va så fruktansvärt bra! Allt som handlade med låten att göra! Sen den där Ace eller vad hon heter.. Hon va ju fruktansvärd dålig! Inge fel på rösten eller texten! Men hur hon såg ut! Rena katastofen enligt mej! :( fast den klart bästa och värdigaste vinnaren va ju så klart Sanna! Så himla bra val! Hon förtjänar denna plats till Eurovision! :D så är rätt nöjd över Sverige endå! Hoppas hon lyckas i Eurovision också! :D 



Jag hoppas att ni är nöjda med mina blogginlägg! Och att ni kommer fortsätta följa mej! :D ni är guld värda! :D 

Kramiz Amanda! :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0