Fundering. :)

Hej hallå! Jag har funderat på en sak. När jsg inte bloggar så har jag alltid något att blogga om. Eller något jag kommit på. Men när jag väl ska slriva om det, så är det helt borta och jag har inget att blogga om istället. Så då får ni nöja er med att det bara kommer inlägg om mina dagar. ;) 
Idag har jag fått en del gjort som egentligen inte behövdes göras just nu. ;) men så är det jämt när jag håller på.. ;) 

Tidigare idag fick jag en förfrågan om jag skulle vela vara återförsäljare utav alovera produkter. Men jag vet inte hur det går till eller något så jag får fundera på det. ;) 
Jag bjuder på en bild på mammas lilla Zonic som gjorde mej sällskap vid diskbänken en dag! ;) 


Imorgon fyller Camilla 25år. Så då har jag lovat att eftersom jag inte har några pengar för tillfället så ska jag följa med henne in till hennes jobb på ett hunddagis och hjälpa henne att jobba innan vi ska fira henne. Och innan så åker vi till MCdonalds och äter frukost! Så imorgon så ska jag kliva upp klockan sex! Eftersom Camilla kommer och hämtar mej kvart i sju. :) och eftersom jag har glömt virt att duscha och jag är syper trött för att kunna gå och duscha så ska jag bara kvätta håret och sedan skå ihop mina blåa ögon för denna dag! :) så imorgon kommer det att bli en lång dag men en väldigt rolig och trevlig dag. :)) 

Ne nu måste jag sluta skriva så jag får gå och sova! Så godnatt på er allihopa! Så hörs vi i nästa inlägg!!

Kramiz Amanda! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0