Förberedning inför utställningen.

Ja! Idag har det så gott som bara varit förberedning inför utställningen imorgon. Så jag har rost mej med att duscha Ådi och Danny. Jag slapp duscha Tilly iallafall.  Så nu håller Anna på att föna Danny för fullt. Sedan hoppas jag på att Hanna ska höra av sig så jag får mina naglar målade. :) så slipper jag göra det själv för en gångs skull. :)  Det är få fruktansvärt irriterande att se all skit under naglarna. :P  sedan ska jag SOVA! :D fy vad jag längtar till att få sova! ;) 
Johan hjälpte mej tidigare att få så jag kan spela gameboy spel på min Ipad! :D ett himla roligt sätt att spela på enligt mej! Jag har tänkt på ett spel som finns till Game Boy Color och heter Mr. Driller. :P ett super roligt spel som jag spelade för mååååånga år sedan! Som jag äntligen fick spela igen! :D så nu är jag glad! :D 
Dannys sköna stil när han äter sin Dentastix! ;) 


Ne nu ska jag fortsätta med att kolla på Anna! ;)

Så ha det så bra, så hörs vi i nästa blogg inlägg! :D

Kramiz Amanda! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0