Allt och lite till. ;)

Hejsan igen! :D 
Idag är jag på super bra humör! Och det har jag varit ett tag! 
Imorgon ska jag, mamma och Anna åka iväg och trimma Danny. Så min dag har bestått av att borsta igen honom och sprayat honom med balsamsprayen. :) 

Här är Danny på trimbordet innan vi ska börja! ;) tyvärr så fick jag ingen efterbild då jag inte tänkte på det. :P 

Till alla er som har en eller flera långhåriga hundar så rekomenderas denna sprayen! Den fungerar klockrent på danny! Den kostar 199kr på Jennys hund och Katt i Valbo. Enligt mej så är den värd varenda liten krona! Den kommer ifrån USA och skulle göra allt för att få tag på den. ;) 

Nog om den där sprayen, det tog ju inte hela dagen. Så efter jag va klar med Danny satte jag mej vid datorn ett tag men kunna inte riktigt sitta still i stolen så jag givk ut och började kratta på gården. ;) Jag plockade upp bajs ifrån gården igår, så jag har en fruktansvärd teäningsvärk i benen idag. Och kommer nog ha teäningsverk i armarna imorgon. ;) men vad gör det när man inte kan sitta stilla. ;)

Efter drygt en månads sömn problem så har sömnen börjat komma tillbaka igen! Så himla skönt att vakna runt 9-10 och kunna kliva upp utan att typ dö. :P  det är säkert därför jag är på så mkt bättre humör. ;) 

Idag när jag skulle ge Dessi morgon salvan så såg jag knappt skillnad på ögonen. ;) tur jag vet att huvudet ska vara mot höger och det är ögat utåt som ska ha salvan.  Hade jag inte vetat det så hade det inte gått och ge henne salvan i rätt öga. ;) dock är det ingen salva utan det är ögon droppar. Men det är enklare att skriva salva. ;) så det får ni stå ut med! Idag va det 6 dagen som Dessi fick salva. Så fyra dagar återstår sen behöver jag inte oroa mej mera, för att glömma ge henne den. :) 
Så ser Dessis öga ut idag. ;) syns knappt att det är något där. :)


På söndag ska Danny ställas på en liten inofficiell utställning i Högbo.  Det är tre stycken i hand klass så jag håller tummar och tår att det kommer gå bra för honom och att jag slipper ställa honom själv då vi antar att det kommer krocka med honom och flattarna hon ska ställa. ;) Kameran kommer nog åka med. Men det kommer inte bli många bilder då jag hatar att knäppa kort i ridhus. ;) men hoppas på att det är fint väder ute så jag kan gå ut och fota. :)

Ne nu ska jag sova så jag får vakna någon gång så jag får mätta min mage för den börjar bli hungrig tydligen! ;) haha. :D 

Godnatt mina läsare!

Kramiz Amanda! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0