jaha,,

Ja, vad säger man. Livet är en berg och dal bana.. Ibland super och i bland rent åt helvete, just nu känns det som att livet är mitt i mellan allting. :/ vet inte vad jag tycker och tänker. Så går hemma och försöker att inte tänka så mkt på det. Och vänta på att hen ska höra av sej. Men det går ju så segt. Känns som att dagarna går i slowmotion eller nått. Just nu vill jag att allting ska bli som det va innan allting hände. Då när ingenting hade hänt och jag va glad att vara den jag va. Och slapp dessa bekymmer. :( men men. Ska försöka göra något åt detta så får vi väl se hur det går. Går det så går det. Annars går det inte. Och i så fall så tar vi det då helt enkelt. Just nu ska jag invänta Tisdag så jag får börja göra något på dagarna igen. Så mitt liv har en mening igen. ;)
 
 
Det vart ett kort inlägg, men nu när jag mår som jag mår har jag inte lust med någonting, jag vill att allt ska vara över, så jag slipper tänka på det. :(
 
Ni får ha det så bra så hörs vi i nästa blogginlägg. 
 
Kramiz Amanda ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0