Inget bloggande?

Hej allesammans! Jag har verkligen inte hunnit med att blogga. Det har varit fullt upp så gott som hel tiden. Och när jag väl har haft tid så har jag glömt bort att jag bloggar. :( jag har hjälp Camilla oh jobbat medans hon vart sjuk. Då va det allt annat i skallen. Sedan så har det varit så himla mkt annar lite mer privat som har hänt. Dessutom så har jag varit super förkyld i några dagar. Det har äntligen börjat ge med sej. Men förkylningen lämnade ett sår i min näsa. Men men. :P jag hade förkylningen i drygt fyra dagar. Så jag är super glad för det. Dock är jag inte frisk än. Men det är mkt bättre. :)  tänkte att jag skulle slänga in lite bilder istället för att vara teåkig och försöka då ihop en bra text. ;) 
Här i huset får man inte ge hundarna någonting innan katten har fått lukta/smaka på det! ;) 
Deklarera?? Ja det har jag för första gången gjort i mitt liv och jag kommer inte få ett öre tillbaks! Och då kan man ju börja fundera varför jag ska deklarera?! 👏👍 

Sedan tränade vi för fösta gången Agillity för året. Och fler gånger blir det såklart! :) 

Idag kom mitt efterlängtade paket! Och jag är super nöjd! 😃👍 


Mitt nya och snygga Ipad skal till min älskade padda! 😃😃👍❤️ 


Ja. Varken katten eller Danny har vanliga stilar. ;) 


Danny vart taggad innan vi skulle sova. Så jag passade på att busa med honom. 😉 tur att han är söt. :) 😂


Detta är nog det absolut bästa som finns i hela världen! Synd bara att man inte har en normal kropp! Då kunde jag gå hur länge som helst och bara njuta! :D 😃 

I måndags hände det något tråkigt här hemma. Min älskade lilla hamster hade somnat  in på dagen eller kvällen före. Han brukade sova medans jag gav marsvinen sina grönsaker och när jag går och lägger mej så brukar han alltid ta vitkålsbiten eller moroten och gömma den. Men i måndags när jag gick upp och gav marsvinen mat så hade han inte rört den. Så jag kollade i huset och hittade lilla Lipton. Som tur är så har han antagligen somnat in när han sov. Skönt att veta att han fick somna in lugnt och inte vara vaken. <3  han förtjänade att somna in. Han har haft ett bra liv och lyckligt liv. Så det va hans tur att vandra vidare till andra sidan. ❤️  Så jag hoppas och tror att han har det bra där! :) 

Imorgon kommer snickrarna git igen och ska byta fönster och altandörren som är kvar. Till ett med fönster där inte tåget hörs lika bra. Så jag ska upp klickan 7. Då dem kommer klockan 8. Och för att inte mammas Zonic inte ska smita så ska han få sitta i en transport bur tills dem har satt in sakerna. :) eller gått på lunch. Så han får äta och gå på låda. Vi hoppas att det inte tar sån himla lång tid. Då han inte suttit i en transportbur länge. :) 

Så nu ska jag sova. godnatt allihopa! Så hörs vi i nästa blogginlägg! 

Kramizar Amanda ! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0