Gustav och Gabriel!=D<3

Åhh vad jag tycker om mina marsvin!=D Tog upp Gustav och Gabriel för att dom skulle få klippa klorna. så då fick dom sitta mellan benen. Så tog jag upp Gabriel först. Och Gustav vart lite avensjuk så han hoppade upp med framtassarna i mitt knä.^^ Så himla gulligt. och då har jag inte hållt på med dom på 14 dagar kanske för jag inte varit hemma. Sen var det Gustavs tur. och då kom GAbriel upp i knät.^^ Då känner man verkligen när marsvinen kommer upp att dom tycker om en lite iallafall.=D Sen så när dom var klara så fick dom mysa lite båda två. Och då klappade jag dom. Sen så lade dom sej och typ sov. ^^ Kändes så himla overkligt att det hände!^^ Gud vad jag tycker om dom två! Gulligare marsvin får man leta efter!=D

Jag Socialicerar en liten valp på 9 veckor Vid Namn Aerox. Skit gullig är han.^^ Det är en Briard Valp. Önskar verkligen att han kunde vara MIN! Men nu är det som det är!=D
Kan lägga in en bild på hans bror Cornelis. <3


R.I.P Cornelis!<3


Kommentarer
Postat av: sara

Gullig blogg!

2011-09-10 @ 14:00:38
URL: http://marmelad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0