Wii kommer!:D

Goddag. Sitter hos Erica och typ inte gör något för tillfället... Får lite damp på min dator.... För det blinkar svart när jag rör musen för snabbt elr när jag leker i Photoshop.=/ Så drygt... vet  inte hur jag ska få bort det... Aja. Hoppas det blir bättre iallafall. Annars går jag väl till skolan och frågar om dom vet hur jag ska göra.=P
JAg och Erica ska åka till Ica sen och handla. sen ska vi till min mammas jobb för hon ska skjutsa hem oss hit igen. Och mamma har tagit med sej Wii:et åt oss så vi har något att göra. =)  Det är inge roligt att sitta vid datorn nå mera.=P Suttit hela jäkla jullovet  med datorn i famn...  (Jag skulle skriva jullovet men först vart det Sommarlovet.:P Vart lite fel kanske!xD) Visst vi kan ju gosa med valparna. Men då blir Bruno så svartsjuk på mej att han blir lite avis.=P Tror den valpen tycker om mej "Lite" iallafall.<3 Fy han skriker nästan när jag går upp på morgonen.=) Så himla roligt att kliva upp facktist!<3 Men ni får komentera vad ni tycker jag ska skriva. Annars vet jag inte vad jag ska skriva.
Kramizar Amanda!<3


Bäbisen!<3

Bruno!<3 Inte för att han är så mkt brun något mera. =P Han har ändrat färg så mkt.=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0