Usch för livet!!!!

Presic som rubriken säger jag bara.... "Usch för livet!!!!"
Hatar verkligen mitt liv! Önskar bara att detta är över så slipper vi smärtorna!
Vaknade imorse och kände tårarna rinna efter att jag kollat på min telefon! Önskar jag kunde hjälpa dej på något vis gumman! du betyder så mkt för mej och jag hoppas du över vinner din smärta!<3 Kommer alltid finnas vid din sida även fast du inte vill det!<3 Mina tankar kan int släppa taget om dej!<3 Du är för en underbar person för det!<3
Skit i alla och gå vidare och kämpa för ditt liv!<3  Önskar vi bodde närmare varrandra så skulle jag BO hos dej!<3<3<3<3<3<3<3 Gör mej en kännst. Överlev!<33

Dagen var "Okej" på hunddagiset..  i helgen blire JOBBA! SKa dela ut reklam. Skojj. Nixelidix!

Kramiz Amanda!<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0