Mamma!

Ja, Laddat hem ett program som heter MAts. ett stamtavleprogram till marsvin. och när jag skulle logga in på SMF(Svenska marsvins föreningen) men det gick inte till slut kom jag på att det är ju 2011 och min mor har inte betalat in pengarna än... Problemet löst.=P aja sitter hos erica och ska vara här ett tag. Sen har vi David här oxå. =) Ska snart få främmande. Sen drar vi och äter mat. Sen ska vi väl inte göra mkt mera tror jag.=P Gosa med dom 4 valparna som är hemma.=) Nu har jag 6 st marsgrisar hemma. Jojje har äntligen fårr en kompis.:D Och nu har jag en ny kamera.:D En nikon kompakt kamera vart det.=)

Kramiz Amanda!<3


Jojje och hans nya kompis.=) Som ännu int ehar något namn.:P


Qruella.<3


Gustav.=)<3


Lina.=D<3


Gabriel velade inte vara med.=P

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv; Vad roligt att du blev nöjd med kameran ! Det blev verkligen en super rolig dag, och jag hoppas vi kan vara snart igen. Kul också att du har börjat uppdatera din blogg lite =) Skriv det på FB så har du snart flera stycken som kollar din blogg! Haha.



Ha det bra ! <3

2011-01-03 @ 20:52:56
URL: http://lindaaerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0