Percing!=D

Hejsan. Ja som rubliken gäller så var jag och percade mej idag!=D  Jag och Erica åkte och percade oss hos Erika!xD Lite komiskt facktist.  När det var klart så ser jag hur allt blir suddigt och sen kommer jag inte ihåg nå mera för jag svimmade. och jag svimmade 4 gånger. men lever gör jag nu iallafall. ^^  Det var nog för jag hade inte ätit på hela dagen.^^ Oj. :P Ikke bra. men men. =P  När jag svimmade första gången så slog jag i huvudet i vardagsrummsbordet hemma hos Erika. Så  är öm över ögat och under.^^ Tur det inte var I ögat!xD
Sen har jag väl typ inte gjort mkt idag.^^ Gått en liten sväng med Linnea!<3  Så nu ska jag göra ren min percing sen sova. så Godnatt.^^

Kramiz Amanda!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0