Skriva skriva skriva....

Ja... HAr tänkt på en sak. jag har brytt mej om alla andra nu ett långt tag så jag har glömt bort mej själv. Jag har ju inte ens hunnit tänk på mina djur!=O  Hur lyyckas man? =O Det började när en kompis började må  dårligt och det vart värre och värre. och nu vet jag inte ens om jag har en kompis sm mår bra.. Hoppas det iallafall. Kanske därför jag inte fått någon sömn någon natt. HAr varit så orolig över mina vänner och allt omkring mej så ska vara skönt att få EN helg som jag kan sova. men NEJ! på Lördag blire nog valbo och sen kommer det gäster för jag fyller om två dagar. JIPPEY! NOT! ÅHH!! Får jag aldrig sova... frässten jag har sovit över i två dagar nu.. :S Då äre väl något som är fel? elr? Åhh, jag är så skoltrött så det inte är sant. Hoppas det bli bättre.:/

På tal om ingenting. Alla får ju G, VG elr MVG på sina prov. själv går jag ju IV oh inte får något.. och kommer ta studenten 1 år efter...=( USCH! hatar detta liv! Varför skulle mobbarna förstöra mitt liv??? Blir llite less. Fy allt är så tråkigt. Dårligt självförstoende har jag också...
aja. ska gå ner nu iallafall. Byebye.

Kramiz Amanda.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0