Fy vad jag e dålig på att blogga nu då... =/

Hej hej. Förra elr om det var förr förra veckan så hade vi nationella i matte så jag hade ingen lusst att blogga då. för det var så mkt.

Hos Lina som är hos Anki går det inte så särskilt bra. :/ Eftersom att Hanen Lina vart ihopsatt med Blir sämre och sämre. HAn var på henne i början men nu orkar han inte. Han är en fin Hane, men gammal. Så nu ska Anki sätta i hop henne med en annan hane. Tror det är en Lemon. Så vi får hoppas på det bästa. =)
Qruella Åt inte och drack nget i början när Lina var borta. men nu har hon börjat lite grann och äta och dricka. =)
Gustav och Gabriel, Ja dom är väl som vanligt... =)  Dom är fortfarande liak rädda. men lite tamare.=)  Dom ska få springa lite på golvet på dagarna när jag har tid för det vill säga.=)  Vet inte riktigt vad jag ska göra för att dom ska bli tamare heller. :/ Så har ni några tips så säg dom gärna.=) Jag håller på med dom och gosar och allting så det finns nog inge mer jag kan göra. Dom är ju snart ett och ett halft år så. :/

Aja. Imorgon är det skolan och kören. =) Sen kanske jag ska till UG och hålla Marianne sällskap.=) 

Ne nu ska jag göra något annat. Slänger in lite bilder. =) 

Simba.=) Min morbrors nya hund.=)


Lina.=)


Gustav.=)


Shadow. =)

Slut på bilder. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0