Djur vakt. =)

Hej hej!=) Nu sitter jag lite djur vakt åt Linda medans hon är i Stockholm.=) För att dom ska kolla på Lady Gaga i kväll.=) Och Lindas lilla lamm Albin behöver ju mat så då fick jag vara vakt=) Så jag är  Lamm vakt, hundvakt och kaninvakt.=) Och såklart lite vakt åt dom andra djurena också.=)  Jag har nästan nyss varit ut till Albin och gett han mat och lagt in hö till kaninerna.=) Så nu tror jag att jag ska gå ut och gå lite med Lassie.=) Idag blire inga bilder. bara en bild tror jag eftersom jag sitter vid Lindas dator.=)

Det var ju 5 dagar sen jag skrev i bloggen igen.. och jag vet inte varför jag inte skriver blogginlägg så ofta jag kan.=/ Men jag ska försöka bättra mej.=) Och jag hoppas jag gör det oxå.=) Om 2 veckor så ska syrran få hem en brun Flatcoated Retriever.  Så jag hoppas att den trivs hemma hos oss.=)  Hon ska bara ha den på foder.=)

Marsvinen!  Lina vet jag inte hur det går med. jag ska åka och hälsa på henne, för nu var det länge sen jag såg henne. Så jag saknar henne verkligen. Qruella äter och dricker som hon ska.=) Grabbarna mår bra.=) I sommar sksa jag få ta hand om en kompis Marsvin 2 st honor. =) Men jag vet inte om jag ska sätta ihop dom elr om jag ska ha 3 burar på mitt rum.=P Det har jag inte bestämt än. Tror ni att jag kan ha dom i hop. Qruella är 2 och dom vart ett.?=)  

Nu har jag väl inge mera att skriva. förutom att vi hade No nationella i Onsdags så vi fick ingen sovmorgon .=/ Jätte drygt.. Men men.=) Vi är ju ledig på Torsdag och Fredag så.=)



Lassie som jag är hundvakt åt!=D <3


Lilla Albin som jag är lamm vakt åt!=D<3
PS: Foto Linda Eriksson http://lindaaerikssoon.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0