blogginlägg om igår och idag....

Hej hej, då börjar vi om i går då. klev upp halv sex för att vi skulle åka på utställning i Österbybruk. Vi skulle åka sex för vi skulle till  Sandviken och möta Fia, Anki och Kharro där. Så när vi kom dit vi skulle möts så stog kharro där, och efter ett tag kom Anki och Fia, Vi flyttade då över Ådi och Trofé till dom bilarn vi skulle ha dom i, sen hoppade jag och mamma in i Fias bil och Anna hoppade in i Kharros bil, sen bar det av till Österby bruk allt gick bra för oss, men det gick inte lika bra för Anna och Kharro kan man säga, för dom körde för långt, så dom kom en halv timme efter oss ungefär, sen när dom kom satte vi in hundana i burarna och sen började det Trofé kom trea i sin klass och Deckan kom 4:a med CK.=) Så det var ju bra.=) Sen kom ju Bitte också!=D Henne var det länge sen jag träffade, Bitte är en uppfödare som har kennel Fance Dance. Sen åkte vi hem ju, VI åkte i samma bilar dit som på vägn hem. Så vi hade jätte roligt. Sen var jag bara hemma när vi kom hem. Jag skulle följa med på rousing i viken men Linne hörde inte av si nå, så det vart inget. I dag så har Kharro varit här på besök, så Anna och Kharro har varit ute och tränat hund. sen hade kharro med sig mörgåstårta och vanlig tårta som vi åt av.=) För kharro  fyllde förra onsdagen. =)  Så ett stort GRATTIS till kharro!=D Sen har jag pratat med Anki och ina kommer hem s fort hon ser att lina har ungar, sen  har jag tagit ut min kanin!=D<33 Så nu br han i ute buren!=D

Kramiz Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0