Usch vad jag eh dårlig...

... att blogga. =( Var ju en vecka sen jag bloggade ju nästan. Aja lite kortfattat om denna vecka då.;)
I fredags var jag på fest hon SAndra. Vi hade skit roligt.=D I Lördags var jag hundvakt åt Lassie. så jag var ägare i en dag.=D As roligt. I Söndags gjorde jag inte så mkt. i måndags var det skola. kollade på en film på 3 timmar. sen så var det kör. det var as roligt.=D I Tisdags... var jag med Linda. Det var oxå Roligt.=P  I går  efter skolan så skulle jag hjälpa till med årets konfirmander grupp. så jag gick dit. efter det så gick jag till swhans och mötte lina. och köpte godis. sen gick vi hem och kollade på Andra Avenyn.=) Och i dag har jag varit i skolan. och efter det så har jag varit med Linda hela dagen.=) <3 I morgon kommer kanske Jennifer hit och ska vara här över helgen. det ska bli roligt.=D Nu kommer det lite bilder på pappas katt. som heter Kattenb. emn jag säger Miloo.=)
Inte så bra bilder. men men. någon bild i alla fall.=)
Slänger in en bild på hunden jag var hundvakt åt!=D min LASSIE!<333

Kommentarer
Postat av: josse

Bilden i mitten ser ut som en ut av våra katter (:

2010-03-12 @ 19:30:41
URL: http://josefiinemodiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0