Söndag.;)

Idag har jag varit och hälsat på en hund som jag ska få börja lära känna och sen börja träna med.=) En underbar blandras tik. Border collie, Leonberger, någon björnhund och någon mer som han inte visste.:) Jessie heter hon.=) Så mycket bilder kommer säkert på henne. =) Hoppas vi iallafall. =) Sen träffade jag en blanning med Schäfer och grå hund.=) Jätte söt tik. Tror hon hette Meggie.=) Sen har jag varit med Elin.=) Och haft Meggie och husse på besök.=) Så jag fick gå ut och gå med Meggie. Imorgon ska Elin sova här. Så jag undrar om jag ska upp till Jessie då.=) Så Elin får vänta elr följa med. =P Hon får bestämma.=)  Antigen går jag till henne elr så skjutsar mamma mej.=)      JAg tror att jag och Jessie kommer gå bra ihop när jag väl börjar jobba med henne.=) Hon vill vara aktiv hela tiden. och det är ju skojjigt.=)
Igår så förrgår fick jag installera om datorn för ahn fick lite "Damp" Heheh.:P JA, så alla mina bilder och allting försvann.=( Inte ens Photoshop fick jag ha kvar. men emn, får väl installera om det då.;)
Nu kommer Linda ett tag så ska gå nu. Byebye.;)<3 Kramiz Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0