Bebbarna!

Sitter här och äter min frukost. en yhogurt. :P Vaknade klockan 6 imorse. och kollade till Lina om det hade hänt någonting. och då såg jag någonting. så jag gnuggade mej i ögonen och då låg det tre stycken bäbisar vid henne. helt sjukt glad vart jag!=D Sen kunde ju inte jag somna om kan man då säga. så jag knäppte lite kort och sen gick jag och satte mej vid datorn och lade in dom på marsvin.ifokus, bilddagboken.se och facebook.se.:P Så jag tänkte även lägga in dom här.:) En är som lina utan virvel och två har virvel och en är albino.:) (Vit med röda ögon) Dom är sjukt söta tycker jag. Det vart förressten två honor och en hane vad jag såg.:) 2 är redan tingad sen så den tredje vet jag inte hur jag ska göra. Antigen har jag den kvar elr så säljer jag den. En hane och en Hona är borta iallafall.:) Så det är en hona kvar och det är ju tur. en hane vill jag inte ha, det räcker med 4 stycken.xD 
Det är ju synd att jag inte har en systemkamera... eftersom jag inte har en så blir det typ inte så många kort. för dom blir suddiga.. :/ Aja. lär försöka få tag på en billig systemkamera. och då skiter jag i att den är begangnad... BAra jag får en... Eftersom jag inte får låna syrrans kamera för om jag knäpper med dom är det hennes bilder och det kan jag lixom inte hålla med om..:( Men men, nu ska jag vänta tills klockan blir 11 elr 12 så jag kan ringa uppfödaren och berätta att dom har kommit.=)


Första bilden jag tog på dom. det kommer bättre senare.;)


Alla tillsammans.:D<333 Dom är så himla söta!=D<3

HA det bra.
Kramiz Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0