Ny header!! =D

hej hej. i dag har jag varit i skolan. sen åkte jag och mamma och storhandlade. sen så var jag emd Linda. så nu har hon nyss åkt hem.;) Fasst när hon var här så ficksade hon min header.=D Tack Linda!=D
När vi handlade i dag så skulle jag lyfta i en kasse i kundvagnen. tror du inte att jag lyckades att ha ner min puckoflaska på golvet så den gick sönder. så det låg glas på golvet. Snacka om att jag skämdes. XP Haha! Hur lyckasdes jag med det.=P Aja vi fick iallafall gå in och hämta en ny pucko. snacka om PUCKAT. XP Man blir ju det man dricker tror jag. jag är ett stort pucko. =P Haha!

Ett stort tack till Linda för att du fixade mej en Heqader! Är jätte glad för den!=D<33333

Pusspåre!=)<3 Ska gå. hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0