Första "Riktigt" inlägg

Hej hej. =) Detta är mitt första "Riktiga" inlägg på bloggen. =P
Hoppas att jag kommer ha kvar denna blogg. för att jag har ju haft bloggagratis(heter nu bloggplatsen) i 2 år.=P Fasst jag tror nog att jag kommer ha kvar denna blogg.=) Och det hoppas jag.=P
Aja. Dagen har varit bra. Åkte på 10 bussen i morse till skolan. och gickpå lektionerna.=P På Tesen(Engelsk/Svenska) Så skulle jag göra ett arbete som dom i klassen gjorde i morse på svenskan. Carina(läraren) läste en insändare högt. sen så skulle vi svara på den. Så jag skrev en halvt A4 papper. på en lektion. =P Inte mkt men mer än vad jag brukar skriva.=P Förra veckan skrev jag bara 5 rader på 50 minuter.XD Så jag skrev mkt mera idag.=P Så den var klar så jag lämnade den till Carina. Sen efter Svenskan hade vi So. Men Erika var sjuk, så fick hål. Så jag och Ronja spelade Skip-bo.=) Vi spelade 2 gånger och jag vann båda.=) Sen så hade vi Engelska och då Pratade vi. =S Inte det roligaste.=S Men Ronja var ju så dum och sa att jag skulle få prata mera engelska. =S Så det ska jag få.=S Sen slutade vi och då gick vi in på en kiosk och köpte klubba. Sen så gick vi till bussen och åkte hem. om hem så hållde syrran på att trimma en hund. så då satt jag i köket och hållde dom sällskap. Sen satte jag mej vid datorn.=) Senare kommer Ronja komma. Och då bestämmde hon att vi skulle sjunga.=P Så jag lär väl göra det då.=P Och nu lyssnar jag på musik. PÅ SPOTIFY! Fy vad skojj.=) HAr fått lånat Ronjas andvändarnamn och lösen.=) Så när jag har suttit vid datorn så kan ni ju gissa vad jag gjort.?=P Svårt vah?=P Hehe. Spotify såklart.=D
Tack Ronja!=D<3333
Nu ska jag vara social på msn ett tag.=) Hej då.=) 


Nu kryper det in en bild på mina marsvin.=)

Qruella och Lina!=)


Gustav och Gabriel!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0