Godkväll. =)

Hej hej. i dag så har jag varit hemma ifrån skolan för att jag hade ont  magen när jag vaknade. och det har jag lite nu. så i dag har jag kämpad med att gjort rent åt mina marsvin, suttit vid datorn, gjort min matte läxa(ett tal.=P) Och nu pratar jag med underbaraste Jenifer i telefonen!=D Vi har pratat i en timme om en minut. så det är tur att vi ringer gratis till varran.=P =) Jag hade bestämmt att jag skulle lämna in min telefon på lagning i morgon för att om jag tröck i mitten på skärmen så vart det inte där jag tröck. Men det är tur att Jennifer har en sån mobil. och alla touch har. =P För att man skulle gå in på inställningar och leta på någonting på k. så man uppgraderar skärmen typ.=P Det finns på alla ds också. och jag som har lämnat in mitt ds på lagning bara för att det var fel på touch skärmen. men nu behöver jag inte det. eftersom jag vet hur man gör nu.=) Så TACK JENNIFER(JENNIE) du är en underbar vän!=D <333333333333 Älskar dej!=D


Kommer en bild senarre.;)<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0