Godkväll.

Nu har jag glömt bort att blogga. Så förlåt mej mina läsare.

I Torsdag så var jag i skolan och efter det så gick jag och Linda till stan och var där och skulle träffa Bella. Sen så åkte vi hem.

I går så var jag i skolan och lämnade in min novell. sen gick jag på alla lektioner oxå såklart.=P Sen åkte jag hem och då var Karro och hennes tre barn här så jag vart ju upptagen av dom. =PSen när dom åkte så gjorde jag inte så mkt. sen kom karro tillbaka efter ett tag. då hade hon bara ett barn med sej sin minsta gullunge på 2-4 år kanske. =) syrran har säkert lagt ut bilder på bloggen. modig77.blogg.se .=) Sen efter ett tag så gick Anna och Karro ut och gick. Så då satt jag här vid datorn, medans jag vaktade Lill killen för han fick somna på soffan här.=) sen kom dom hem och gick upp och tog hundarna med sej. så jag fick vara barnvakt lite mera. men det e roligt med småbarn.=D För dom e så GOA!=D (Ne jag har inte smakat på dom, om du trodde det=P) Sen så gick jag och sov.

Idag har jag int gjort mkt. Karro kom och hämtade anna. sen så stack dom till valbo och fixade lite saker och tränade hund tror jag. Sen kom dom hem, men efter 1 timme ca så åkte dom igen. =/ Så ni kan ju gissa vad jag har gjort i dag. Bara varit hundvakt kan man ju säga. =/  Aja. Nu vänar jag på att underbaraste Linda ska komma och kolla på melodifestivalen med mej!=D<333333333333 Äntligen lite sällskap kan man säga.=P<3333333 TAck gumman för att du kan komma!=D<333333333333333333333333333333333333333333333333333

Nu ska jag gå. hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0