Nästan en vecka sedan nu. =/

Hej hej. Kanske dags att börja blogga igen? Elr vad säger ni?=P
Förra veckan var jag hemma m¨åndag tisdag. sen så skulle jag gå onsdag. Men jag hade bara teater då, så jag frågade min Svenska lärare om jag fick strunta i den. och det fick jag.=) Sen hade jag bara två lektioner den dasgen om teatern inte skulle vara. Så jag var med Linda då. =) Torsdagen gjorde jag inte heller mkt., int fredag heller.=P Elr joo, jag var med Linda.  JAg sov hos henne för syrran och mamma skulle till  Alunda för syrran skulle tävla Lydnad. Så i Lördags morse när vi kom ner och satte oss vid tv så kom lindas mamma och pappa hem efter att ha varit på lantmännen. Och så satte Lindas mamma sej vid oss  soffan och berättade att Roberts får hade Lammat. och såklart så tjatade jag och Linda att vi skulle åka dit och kolla på dom:) (Robert är en till bonde i Järbo.) Och det gjorde vi.=) Så när vi kom dit så ställde vi oss vid lammerna och fåren och kollade på dom. sen så gick Robert iväg och hämtade ett litet lamm som mamma fåret inte vela acceptera. så efter ett tag så kollade Lindas mamma på Linda och frågade om hon vela ha han. och Linda sa ja. =D Så på väg hem till Robert så sa Linda att det var hennes och mitt lamm. så vi har typ gott  var fjärde timme och matat han.=) Och han fick namnet Albin. =) I dag har jag och Linda varit till Albin 3-4 gånger när jag var där. och gett han mat.=) Nu sitter jag här och har nyss kommit in efter en liten prommis med Hippi och Ådi. =)  Så nu ska jag hoppa in snabbt i Duschen för snart börjar  Wallander. ;) Det måste man ju se. Hej då! Synes och höres.;)

Bilder på Albin finns på bloggen : http://lindaaerikssoon.blogg.se'

Kommentarer
Postat av: Moa

Tittar oxå på wallander ;) Kul med lamm! Så söta (:

2010-04-18 @ 21:40:19
URL: http://mmooag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0