Mkt händer..

... Men känns som att inget blir gjort. Dagen började rätt bra. Men gick mer och mer åt helvete.. Men antar att livet är så. :/ jag hinner med att göra saker på dagarna, men det känns som att allting endå är kvar. :/ 

Bebisarna växer och växer. Dem har börjat ätit mat och kommit på hur man dricker vatten. :) 

Har varit dagmatte åt en hund i två dagar. Så nu är jag äntligen hemma. Men lördag och Söndag blir det att åka med Camilla på Folkrace och bara njuta! :D så imorgon kommer jag inte hålla på ute alls. Utan åd är planen att klippa klorna på marsvinen och städa burarna som det behövs städas i. :) sen ska jag nog gå och leta upp lite gräs åt dem så dem blir glada! Jag ska även försöka tömma kameran på bilder och ladda den. Så jag kan ta med den i helgen! :D förra året så hade jag bara mitt 35mm objektiv. Så nu ska jag nog fota mkt mera då jag har ett 70-300mm objektiv denna gång! :D jag är fruktansvärt taggad på att äntligen få göra något roligt och bara njuta ett tag! 

Jag har pratat väldigt mkt med en kille på KIK. Men nu går jag i funderingar om att ta bort den då jag mår mera arg av att han lovade att hålla kontakten om jag laddade hem det. Men han har slutat skriva. Så funderar på att ta bort kik igen då det inte finns någon anledning för mej att ha den kvar. :P men får fundera på det ett tag till. :P 
Nu ska jag försöka att sova. 
Så godnatt! 
Kramizar Amanda ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0