Sova vad är det??

Godkväll allihopa! Klickan är 03:10 och jag ligger i sängen och ska sova för jag ska upp halv 8... Jag tror inte att jag lyckas så bra med det faktiskt.. :( 
Ikväll när jag gick upp till marsvinen och skulle göra kväller åt dem så märkte jag att min näst yngsta hona som jag har planerat att sätta ihop med en hane, hade skadat sig.. Ena ögat ser riktigt illa ut. Så imorgon blir det att ringa till en veterinär för att åka och kolla henne. Det ser ut som att hon har fått ett höstrå i ögat enligt mej. Men när Linda kom och kollade på henne så tyckte hon att det såg ut som att hon hade en knöl/böld i ögat. Så då vågade vi inte ge henne salvan som Linda tig med sej åt mej. Så då väljer jag att åka till en veterinär och få svar därifrån om det är något att göra åt. Annars får nog min lilla Dessi somna in. :'( Det är verkligen inget jag vill ska hända. Men är det, det enda alternativet så kommer hon få göra det. :/ men det hoppas jag inte att det kommer hända. 

Jag ligger i sängen och är super trött! Ögonen håller på att gå ihop. Men jag kan ändå inte somna... Så himla typiskt! Detta är nu tredje veckan som jag inte har haft en ordentlig sömn på. Som tur är får jag åtminstone sova en hel natt! Dem två första veckorna så somnade jag runt 1.. Och vaknade 3. Och va vaken till fyra,  Sen kunde jag somna igen. Så jag är fruktansvärt glad att jag får sova en hel natt! Men jag hoppas verkligen att jag kommer få somna snart! Behöver verkligen all sömn som jag kan få inatt!! 

Så nu ska jag försöka sova! Godnatt på er och vi hörs i nästa inlägg!

Kramiz Amanda! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0