Om dagen!

Hejsan! Dagen började redan halv sju i morse. Och då va varken jag eller Danny så taggad till att gå upp för att åka till utställningen. ;) När jag väl satte mej upp i sängen så slängde sig Danny på mej och lade sej för att visa att det är för tidigt att kliva upp. ;) men vi kom upp till sist och iväg till utställningen. Innan Danny ställdes så handlade jag och mamma en bättre kam med lite bredare emellan piggarna och en "kniv" till pälsen. Nu har jag bestämt mej för att hålla efter pälsen så gott det går på mitt lilla pälstroll! :D sen skulle Danny ställas. Och han kom på tredje plats för att han va tjock.. Den som kom två va tydligen också för tjock. Så en hund som höll på att slita sig och såg förjävlig ut i mina ögon vann.. Tråkigt men sant! Men vi är nöjda endå! Och Danny och Anna gjorde så gott det kunna! :)) väl hemma efter utställningen så va även Sarah som har haft Trofe och Atjo(syrrans hundar) med till Järbo och jag knallade över till grannen för att rasta deras hundar då det hade dykt upp ett problem. Sen satte jag mej ett tag. Sedan hjälpte Sarah mej med att laga mat åt oss, mamma, Anna och Johan. Sedan har Danny legat typ död i knät på mamma och stöd av mej medans alla satt i soffan och Degade! Nu sitter jag i min säng och håller på att somna! ;) det ska bli så skönt att få sova! :D 
Igår kväll va jag över till Ganna och hon målade mina naglar! :D ett stort tack till Hanna som ställde upp! :)) 
Så ser mina naglar ut. :) tumnageln är helt svart då varken Hanna eller jag orkade mer då vi skulle upp tidigr idag. :) 

Nu på kvällen va det sista gångwn för denna gång om det händer igen att ge Dessi medecin! :) och det märks på henne! För nu är det som om inget hade hänt med ögat! Det är normalt! :D Så nu slipper jag oroa mej så mkt för att glömma henne! ;) 

Ne nu ser jag knappt vad jag skriver. Så Godnatt på er allihopa! Så hörs vi i nästa inlägg! :) 

Kramiz Amanda! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0