Jaha, oxå detta med rubriker som inte blir nå bra. =P

Tja eller nått vettigt! ;)
Dagen lider mot sitt slut, igen. =P Och jag sitter för en gångs skull vid datorn och skriver ett inlägg. 
Idag har jag tränat med Danny. Vi tränade lite lydnad som är SÅÅÅÅÅ tråkigt enligt oss. =P Men det va roligt när han tyckte att det va roligt. =) Sedan tog vi en rast och fortsatte med lite klicker inne. =) men innan vi börja klickerträna så målade jag en av min och mammas kompisars naglar. Då hon har gelenaglar och hade fått en fin utväxt på naglarna! =P Så då passade jag på at fylla i mina egna och måla mammas naglar också. =) 
Min plan idag va egentligen att göra ren marsvinsburar. men det får vänta tills i morgon när det är ljust. =) Så får jag hoppas att det hö jag har kvar räcker. =P Sn ska jag för första gången sedan jag fick mina höpåsar fylla en hel full. det kommer nog inte gå så bra. MEn jag hoppas att jag lyckas. =) 
Igår va jag hela dagen hos camilla och firade henne så då lade jag ner huvudet på kudden och sov nästan direkt när jag kom hem. vi hade det roligare än väntat, då vi körde bilbana 3 gånger. =P Så jag går i funderingar om att leta på min oh prova om den funkar.=P Om den ens finns kvar. =) Nu på kvällen så har jag och Danny följt med Anna och Johan + deras tre hundar ner på IP här i Järbo på en promenad där han fick springa lös och springa på so han ville. Det va fruktansvärt roligt sa han.=) Och ingenting fastnade i hans päls för en gångskull! =D  Sen när vi kom tillbaka så följde Wille med oss in, eftersom jag är hundvakt åt honom på vardagarna. =)  
 
VAd tror ni att det blir för färger i kullen? =) 
 
Snart är det dags för att sära på Sessan och Cazper. =D Längtar till det kommer marsvinsungar. =D <3 Sen hoppas jag på att kunna sätta ihop Cazper och Dessi och få en hona som jag kan behålla. =D 
 
Eftersom jag är arbetslös så har jag inte så mkt att göra på dagarna nör jag bara är hemma. Så då har jag börjat spela ett online spel på nätet, som jag varmt rekomenderar till hundintresserade människor! =D Man startar en Egen kennel och sköter hand om hundarna, och tränar och tävlar dem. =) Jag är en uppfödare med både Engelsk cocker Spaniel och Clumber Spaniel. Då jag ÄLSKAR Clumber Spaniel! <3 http://furry-paws.com är länken till spelet.=) Det är dock ett engelskt spel. Men då har man Google translate som bästa vän tills man vet va orden betyder. ;)
 
Sedan har jag en rekomendation till alla Marsvinsälskare eller marsvinsintresserade. Det är ett spel på nätet oxå som jag verkligen gillar. Och det är marsvinsspelet.com. Då är man helt enkelt en marsvinsuppfödare! =D Ett svenskt spel som jag har spelat mkt men som det inte har blivit något av att spela än då jag inte kommer ihåg användarnamnen och lösenorden.=P  Så. så fort jag kommer ihåg det så kommer jag att börja spela det ingen också! =)
 
OCh eftersom jag har två utslagna hundar så ska jag nog öppna min chokladkaka och dricka pepsi! =D
Så vi hörs i nästa Blogginlägg. Så fårni ha det bra tills dess! =D 
 
Kramiz Amanda ! =))
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0