Inget vettigt denna gång. ;)

Hej hallå! Denna gång har jag nog inget vettigt att berätta.. Igår va vi till Helene och trimmade Danny. Det tog Ca en timme.

En sårlig bild på Danny innan trimningen och efter. ;) det vart en mindre Danny kvar!  Nu ser han ut som en Cocker igen! :D

Innan vi åkte så va jag över till grannen och fick fota hennes killes barn och hundarna fick bli med dem också. Men bilderna kommer i ett senare blogginlägg. Då jag inte har redigerat någon bild och sitter vid telefonen och bloggar nu. ;)  idag så kom Anna, Johan och Sarah hit och hämtade Wille, som har varit här sedan i söndags. Så nu är det bara Danny som är hund hemma. Tills imorgon när Anna och Johan kommer hit med Ådi som ska följa med till Högbo och ställas. :)  Ådi är flat Coated Retrievern på min header. ;)  så imorgon får vi se om Danny och Ådi klarar av att vara tillsammans då båda morrar på andra hanhundar. :P Annars får jag väl gå upp med datorn och sitta uppe tills Anna ska duscha Danny. ;) Haha så illa är det nog inte. ;) 
Idag har även min morbror Thomas kommit upp till Sandviken. Så han kommer nog dyka uop imorgon. :) senast jag träffade honom va i somras! ;) så det kommer bli roligt. :)) 
Men nu ska jag slå ihop mina blå ögon och sova. 

Ha det så bra så hörs vi i nästa blogginlägg! 

Kramiz Amanda! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0