En dag på Hundia! :)

Hej! En dag på Hundia hunddagis har det varit idag då min syster och min kompis jobbar där. :) och jag har haft praktik där och hjälp han som äger det när min syster hade körtelfeber i somras. :) så min dag har bestått av super många promenader. :P så ifrån 9-12 (ca) har jag promenerat och mellan 13-15:30 (ca) har jag också promenerat. Sedan har vi haft en väldigt rolig dagpå dagiset! :) som vi alltid har när jag är där. Dem har det förstås när jag inte är där heller men nu fick jag vara en del av det också! :) på en utav förmiddagspromenaderna så har jag naturligtvis lyckats med att antagligen sträcka mej eller något, så jag har förbannat ont i högerbenet. Längst upp på benet. Så jag kommer kanske en 15 cm upp med benet i luften. :P så det blir att jag sover nere inatt. Då jag inte vågar gå upp utifall det blir värre. Och jag kommer nog inte upp för trappen heller. :P 

Så nu är jag ledig till på lördag då jag ska kliva upp tidigt igen för att åka med Camilla för att fira henne. :) jag vill inte ens tänka på hur tidigt jag måste kliva upp. :P 

Jag kan ju bara meddela er som inte vet att efter en dag på ett hunddagis så somnar man alltid lika snabbt när man har lagt huvudet på kudden. :) för då är man så himla nöjd efter dagen och man längtar tills nästa dag! :)

Jag har dessutom beställt hem saker ifrån yves-rocher. Så jag kommer att få en sportväska därifrån och jag hoppas att den är snygg så jag kan slänga min nuvarande då den är fruktansvärt utsliten och idtället för att jag har två stora fickor så har jag tre, då insidan har gått sönder på den. Men eftersom jag inte hittat någon snygg på någon marknad så hoppas jag verkligen att denna är snygg och att jag kan använda den istället! :)) så jag längtar tills alla saker kommer därifrån! :)) 

Idag har jag tyvärr ingen bild att lägga upp då min mobil ligger på laddning och jag sitter vid min Padda(Ipad) och skriver detta inlägg. Så hittar ni något stavfel så vet ni varför. :P 

Men nu ska jag slänga ner min trötta kropp på soffan och sova! Så god natt fott folk och sov gott! Så hörs vi i nästa inlägg! 
Kramiz Amanda ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0