väldigt lite skrivet här..

Hej allesammans! Nu sitter jag här igen och inte har något att skriva om. Så efter jag har skrivit klart så kommer jag komma på mkt att skriva om. 
Idag har jag iallafall gjort något som inte händer så ofta. Och det va att umgås med Sandra! =) Men jag hoppas att det händer oftare. Då vi va hemma hos henne va jag lite rädd för att Danny inte skulle acceptera hennes pappa. Då han är som det flesta som Danny har svårt att acceptera. Men det gick endå bra för dem. Dem låg på golvet båda två och busade ett tag. Så det är skönt att se. =)  Men han va väldigt reserverad när dem inte busa. Så det måste vi försöka ordna.=) 
Jag har börjat spela CS. =D Än så länge så har jag ett lånat konto. Men det kommer jag nog inte ha så länge. :) Då jag vill ha ett eget. =) Så jag kan lägga till vänner och allt vad man nu kan göra. ;)
Jag funderar även på att gå och lägga mej, då det har varit en rolig dag och jag är super trött i huvudet. =D  
Igår så spelade jag för det mesta. och då va det en kille som funderade om jag verkligen va en tjej. (Alla vet ju att tjejer inte kan spela "Killspel") Så han trodde inte på mej att jag va en tjej (Som dem flesta på den serven) Efter mkt om och men så gick jag med på att prata med ena i skype. och han har nu kommit på att jag är en tjej, jag tror att han vart lite chockad över att det verkligen va en tjej. =) Men då efter det samtalet så va jag bara så himla glad att jag vågade prata med en helt främmande person och att jag hade hört hans röst innan, gjorde saken bara bättre. =)
 
På marsvinsfronten har det hänt. :
Jag vägde Sessan några dagar efter jag hade särat på Cazper och Sessan, och hon hade gått ner i vikt.. Min första tanke va att hon inte va dräktig med tanke på att hon hade gått ner rätt mkt. Så två dagar efter så skulle jag klippa klorna på marsvinen oh hon vägde mer tyckte jag, så jag vägde henne. och hon hade gått upp mer än vad hon gått ner i vikt. Så jag håller mina tummar på att hon är dräktig denna gång! =D Dock så får vi se om Dessi är för gammal för en kull när Sessan har fått sin kull. För då får hon gå som en sällskapsgris med Wimsan och Tica. =)
Lilla Lexie som är barnbarn åt min Opera som jag fik ta bort 23/12-13  bara växer och växer. och blir bara finare och finare i kroppen! =D Hoppas på att hon blir en super fin gris när hon blir äldre. Och att jag hittar en hane åt henne. SÅ kanske hon får en kull okså.=) Så jag får behålla Opera och Gabriels liner. Dok inte så nära som jag trodde jag skulle få göra. Men huvudsaken är att jag får behålla dem. =)  
Nu ska jag ut med Danny och sen så ska vi göra kväller för denna natt! Så godnatt på er så hörs vi i nästa blogg inlägg.
Kramiz Amanda ! =)
   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0