Panik kväll igår..

Hej allehopa! :D nu är jag här igen! :) 
Igår va det nog den allra värsta dagen för mej tror jag! Mamma jobbade natt, så det va jag och Danny hemma. Så sitter jag vid datorn och kollar på youtube. Så hör jag hur någon går i grinden.. Jag som hatar att vara hemma själv och är fruktansvärt mörkrädd, fick Panik. Eftersom Danny reagerade. Och det brukar han inte göra. Sen vart det tyst och jag tänkte inte mera på det. Sen efter en halvtimme kanske så låter det som att någon går i grinden igen. Inte nog med det. Det lät som att någon gick på trappan också. Denna gång reagerade Danny också. Men mkt mer högt. Så jag fick panik igen och vågade knappt röra mej. Detta hände runt nio-tio. Sen vart det lugnt. Så jag drog på musik och började packa då jag ska snart åka bort. Sen gav jag Danny mat och vi gick ut en sista gång. Så när vi skulle gå in så känner jag hur det käns som att någon är under bromn. Annars när man kliver så åker bron ner några centimeter. Men inte denna gång! Det va en riktigt obehaglig känsla. Så jag ropade in Danny och stängde och låste dörren snabbt och så stod jag bara i hallen för att jag vela höra om någon va där. Men det va tyst. Så jag släckte och gick upp och satte mej på sängen oh börja kolla på facebook i mobilen. Efter ca tio minuter så hörde jag hur någon stod och försökte dra upp dörren!! Men som tur va så va den ju låst då jag skulle gå och lägga mej. Så jag fick åter igen panik. Så självklart vågade jag inte somna. Sen så pratade jag med en kompis i telefonen men han somnade självklart. :P så jag hade ingen som va vaken. :P jo mamma men hon jobbade och hade inte telefonen i närheten. Så jag låg helt still och tyst till 3-halv 4 innan jag somnade. Och då tvingade jag mej själv att somna. :O sen sov jag till åtta men klev inte upp förrän nio. ;) men helt sjukt att det hände precis när mamma jobbade sista natten för veckan och jag nyss hade börjat vänja mej med att vara helt själv i huset och börja känna att det inte va så farligt.. Så där sket det sej,, :( 
idag ska jag åka till Camilla och hennes kille och sova där. I deras gäst stuga... :P längtar inte tills jag ska sova och jag hoppas att jag ska få sova några timmar då jag ska hjälpa Camilla att jobba istället för Anna. ;P men kommer hem på Onsdag då jag har möte på torsdag. ;) hoppas att jag överlever och att jag inte blir livrädd. :P 
Nu ska jag packa det sista innna dem kommer. 
Så ni får ha det så bra så hörs vi i nästa blogginlägg. :)
Kramiz Amanda ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0