Dagarna rinner förbi.

Hej allesammans! Just nu känns det som att dagarna bara rinner förbi och jag inte hinner med dem alls. Just nu är jag glad att jag lever och hoppas att jag kommer fortsätta såhär ett bra tag. :D allting är super roligt och jag verkligen njuter av livet. :) mer om det tar vi inte just nu. ;) 
På marsvinsfronten har det inte hänt så himla mycket. Sessan växer och äter mkt mer än vanligt. :) så bebbar är det nog där inne. :))  så vi hoppas på bebbar i honburen snart. :D dock vet jag inte hur Tica och dem små kommer att ta det. Men det kommer nog gå bättre än vad jag kan tänka mej att det kommer göra. :)) 


Danny hade lite tråkigt och vela ha uppmärksamhet. :P 


I detta hus är det inte hundarna som tuggar på deras leksaker och foppatofflor, utan det är Zonic. ;) 


Ja, Alla kan nog inte ha en normal liggstil. ;)


Imorse fick jag och mamma nybakt bröd till frukost utav grannen Hanna. :D super gott bröd. :) 


Jag fick mej ett gitt skratt utav mammas lilla Zonic nu på kvällen. :) tur att han är söt ibland iallafall. ;)

Nu tänker jag säga godnatt, så hörs vi i nästa blogginlägg. :) 

Kramiz Amanda ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0