inlägg info.. M.M

Hejsan. eftersom att blogg.se inte har funnits till Android så hat jag inte varit taggad till att sätta mej vid datorn och ladda upp bilder. Men nu när jag ligger i sängen och inte kan somna så kollade jag på play market på telefonen. (Där jag hämtar mina appar) Så hittade jag äntligen blogg.se s app!:D så nu får vi hoppas att jag kan komma igång med ett inlägg per dag. ;)
Det skulle vara så himla roligt och säga att man har en blogg!
Det enda jag brukar säga när någon frågar om jag har en blott "Ja, jag har en blogg.. men jag är inte aktiv där.." det är inte det roligaste. men nu när jag kan blogga ifrån mobilen så kanske det kommer lite text.

Jag har varit hundvakt i helgen åt syrran. då jag har haft Danny, Wille och Trofe hemma. och idag gjorde jag något som jag ALDRIG gjort förrut.. jag och Camilla bestämde oss för att åka till kungsberget och gå upp. Vi tog hundarna och stack iväg. Att gå upp och ner för berget tog ca 2 timmar. Men det var värt det kan jag säga. :D benen var trötta på både oss och hundarna. Så när vi kom hem så tog jag och Camilla oss en varsin powerking. det behövdes kan man säga! Sen åt vi mat och började städa köket. Så jag och Camilla städade sop-skåpet, ugnen(hela), diskade och plockade lite överallt. Det tog ca 4 timmar. Så nu ligger jag i sängen och ska sova. :P men jag kan inte somna.. Jag förstår inte att det kan vara då.svårt! Aja försöker jag inte nu, då kommer jag inte kunna sova. Så godnatt alla mina läsare. och så hörs vi i ett annat inlägg.;) kramizar Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0