19 bevakare!=D

YES! Nu börjar det hända lite saker här har jag sätt.=D HELA 19 unika Besökare!=D Fy vad glad jag vart när jag såg
det.=D


Linda kollade på hastnet.se (Hästnät) för ett tag sedan. och då såg hon att Curtis en häst jag verkligen älskar är till salu. Och nu skulle jag kolla om han fanns kvar och det gjorde han. Och När jag såg det så höll jah på att bryta ihop!=( Min lilla Curtis!<33333 Så nu har jag han som bakgrundsbild på min dator! Älskar han över hela mitt hjärta!<3 Och sen ska dom sälja han!! :'(<3333 Fy vad pissigt! om jag kunde köpa han så hade jag absolut inte tvekat!<3 Linda och jag ska åka och säga hej då till han iallafall! Det har vi bestämmt! VI älskar han lika mkt!<333 Önskar att jag kunde köpa han!<3333 elr att Linda kunde göra det. så man får åka och hälsa på han ofta!<3
Fy vad mitt liv suger FITTA!!!!!='(

Idag har jag inte gjort så mkt.. varit med Erica och David. Vi har suttit vid datorn och spelar wii.

Men eftersom jag har så många som kollar på min blogg så får ni berätta vad ni vill att jag ska skriva på min blogg. Der kommer underlätta för mej en hel del i mitt bloggande!

Kramizar Amanda!<3

Kommentarer
Postat av: onlyerik

jag vet inte om dom bytt än

2011-01-20 @ 21:13:38
URL: http://onlyerik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0