Nu kommer ett inlägg!=P Sjukhuset!=/

Idag har jag lämnat 8 provrör. Dom hade lite problem med att ta blod ifrån min arm för det kom inge blod nästan. så dom 2 sista rören tog dom ifrån mitt finger... Sen när jag varit på sjukhuset i en timme så skjutsade mamma mej till hunddagiset och där var jag till kvart i 4 sen fick jag skjuts av Camilla till MCdonalds och där åt jag med Ungdomsgruppen sen gick vi och bowlade. och var där till 19. sen åkte vi hem och nu ska jag ut med Jessie. sen sova för camilla ska hämta mej vid 7 imorgon. för vi lär planer. för det kommer en som inte kan något som ska jobba för att ena som jobbar där ska bort.  Så det blir väl att jag och Camilla får ta hand om allt imorgon tills 12 elr 1. Aja roligt ska det blir. Ne nu ska jag gå ut. Byebye.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0