Kulan vart är du??

Hejsan. Nu här igen. får lite damp på min dator... internetet fungerar inte som den ska hemma. Aja. Nu funkar det iallafall.
Idag när jag kom hem så skulle jag gå på toa, göra ren min percing sen göra rent åt mina marsvin. och när jag skulle göra ren min percing så ramlade min kula av. :S Vet inte hur? Letade i hela badrummet 3 gånger på varje ställe men hittade den inte. så då var det bara att ringa runt till dom jag trodde hade en extra kula. till slut ringde jag till MArianne på Ungdomsgården(mammas ksuin) och frågade om hon hade någon. men hon skulle åka hem och kolla. så då var det bara att gå dit och hålla i staven tills vi satt på kulan som jag fått låna. Så nu har jag en Gul kula så staven sitter kvar. Så imorgon skiter jag i skolan på morgonen för att åka och köpa en ny. ser helt puckat ut när jag har en gul på överläppen.=P Aja. den sitter där i alla fall.=) Har inte så ont än i alla fall. men uppsvälld är jag. ;)  Percingen sitter rätt tajt nu när den är uppsvälld.
Skulle ju göra rent åt mina marsvin idag. men det vart inget av det. så får ta det imorgon. =)
Nu ska jag vänta på att mamma och syrran kommer hem så jag får prata med mamma innan jag går och lägger mej.
Så hej då och god natt!
Kramiz Amanda!<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var tur att hon hade en kula du kunnde låna. Vi får fixa en ny. Hoppas du kan hålla den nya på plats sen. Kram.

2011-02-03 @ 00:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0