Nu igen.:P

Hej hej, nu sitter jag här igen.=) Bra vah??:)
Orkade inte skriva inlägg klockan 10 igår kväll.=P Vi hade främande, så kunde inte sitta vid datorn..=)
Gjorde inte så mkt i går facktist. Idag  var jag ju på hunddagiset. så jag tänkte lägga in bilder sen förra veckan där ifrån.=) På alla Goa hundar!=D Dom är så gulliga på alla sätt.=) Trivs verkligen där. otur att dom inte vela ha personal bara. =P Annars hade jag skitit i skolan och jobbat där istället.=) Ni ska jag väl en sväng till UG och speaka lite med personalen. och skämta lite.=P
Först ut lilla Egon.=D Och i bakrunden lilla Wilma.=D
Gulliga Alice.:D
Goa Kino.=)
Rasmus.=)
Goa Alice, Igen.=)
Det är bara några hundar. tänker ändå inte lägga upp alla bilder.=P
Kramiz Amanda!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0