Ny dag nya problem vah???

VAr det inte så??? Alltså förlåt men jag HATAR mitt liv för tillfället...... Allt blir fel! Vill flytta ifrån detta jävla liv!!! Klarar inge mera nu... Jag får FAN inget jag önskar ju......  Gör ALLT för det men inget blir bra.... Hur gör man då?? Tar bort ALLT på internet snart!! iallafall mina bloggar.. ingen kollar och komenterar ju... Hur FAN ska jag kunna blogga om jag inte har några som kollar på bloggen!  Hatar denna jävla jord!! ALLT OCH ALLA!!!!!!!!:'( Får se om jag skriver mera på bloggen! HEJ DÅ!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda Eriksson

Vet att du mår dåligt, men låt inte det gå ut över andra som inte har gjort något. När du skriver att du hatar jorden, allt och alla låter det som att du hatar tex. mig. Har jag gjort något ? Inte vad jag vet i alla fall ! Och är det så, så får du gärna säga det till mig, annars kan man inte lösa det.



Sen att du skriver att du ska lägga ner bloggen för att ingen är inne och kollar på den. Det kanske är så att folk är in och kollar på den men det kommer inga nya inlägg, och tröttnar på att gå in här då ? Skriv oftare, och lägg ut på FB ! Så ska du se att din blogg får fler besökare.



Hoppas inte du missförstår det här nu, för jag vill bara hjälpa dig, och du vet att det är bara att du hör av dig om du vill snacka! Finns här det vet du <3

2010-12-05 @ 18:15:05
URL: http://lindaaerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0