Lite allt möjligt.=P

Hej hej. Nu sitter jag här igen och bloggar. tänkte skriva om min dårliga dag och lite om dom andra dagarna. ;) Hoppas ni komenterar ni som är in också.=)
Ja vet inte riktigt vart jag ska börja men dagarna har varit roliga och tråkiga på Höstlovet. alltså lite upp och ner. Träffade en tjej Sofie(Sophie) för några veckor sedan på hunddagiset som praktiserade, men det var sista veckan för henne förra veckan. så jag åkte dit för att säga hej då till henne. Idag var det ju praktik igen. och det var rätt tråkigt... Skulle vela att det var någon som jag kännde var där nu.. =) Men jag får alllt nöja mej med dom som är där. =P Roligt att komma dit endå.=P  Och det kommer det alltid att vara.=) Idag följde Jessie med också. så det var roligt.=) Kommer ha henne nu tills Bernt kommer hem.=) I Lördags åkte jag och pappa till farmor i Söderhamn. träffade Isak och jag hade med mej Emma också.=) När vi var där så åkte vi och hälsade på Jack.=) Sen så fick jag backa med farmors bil bara för att pappa skulle byta deck åt farmor. Men det vart jag och farmor som fick göra det. pappa stod och hjälpte oss. Som tur var.=) Sen åkte jag och pappa till tönebro för att träffa Pelle och Joel.=)  Riktigt roligt att träffa dom lär jag säga.=) Det var ett tag sedan nu. Eftersom jag fyller år snart så fick jag och joel gå och köpa vad jag vela för en hundring.=) Vi köpte godis snören. =) Sen gick vi ut och sen var vi inte så mkr med pappa och Pelle. Vi gick våran egna lilla väg kan man säga.=P

Nu ska ni få höra min lilla dårliga dag. Den började med att jag höll på att missa bussen så jag och jessie fick kuta till bussen, så jag glömde min mobil hemma.=(  Sen på vägen hem så ställde jag mej vid bakdörren för det fanns ingen sittplats någonstans. så då fick jag skäll av busschauffören. så jag flyttade mej ett steg så vart han nöjd. Sen så satt Jessie vid trappan för hon vela ju sitta så klart. Då fick chauffören damp igen så han sa att den BAKRE delen (som jag stod vid) var till för hundar och den främre delen för allergiker.  (Vem vet inte det???) Aja det stod tillochmed att hon skulle få sitta där.. Men vi var tvungen att flytta bak annars hade han inte åkt vidare. Så jag och Ronja vart förbannad. Så när jag kom hem så satte jag mej vid datorn och skickade brev till Swebus och Xtrafik.. Så nu väntar jag bara på svar ifrån dom. Ni ska veta att jag vart så förbannad att jag grinade! Jag var inte så glad kan man säga..  När jag skrev dom dära meddelanden så åt jag upp min chokladtomte. så jag inte har någon tomte nu.=( Aja får köpa en nu då.=P Inge mera med det.=P Men nu ska jag sova på denna helvetes dag.. Godnatt.
Kramiz Amanda.<3


En bild på min älskling Jessie.<3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0