Hundvalpar = Farligt söta!=D

I fredags(igår) så följde jag med en ny kompis hem som heter Erica. Vi åkte till hennes mamma i Björksätra och kolla på hennes underbara gulliga valpar!=D Och eftersom jag fyllt år så skulle jag få en liten valp. En med en liten prick i pannan. Men idag när hon kom dit så hade hon sålt den för hon visst inte att jag fick ta den. Så jag vart erbjuden en liten annan gullig sak. och då vart jag lite ledsen för jag vela ju ha han. Men man kan inte få allt. men nu har hon börjat tveka. och när jag sa det till mamma så dum som jag var så fick jag inte ta en valp. Men jag ska prata med Erica på Måndag på praktiken så får vi se. sen hänger jag med henne till hennes mamma igen och sen får mamma hämta mej där.=P Så får vi se.;) Skriver nog några rader imorgon med. Kommer lite bilder på valparna.

PS: Jag vart 16 i Torsdag.;)

Valparna sov.;)


Valpen jag vart erbjuden.=P


Snacka om små valpar.=P
Men gulliga.;)

Kramiz Amanda.<3

Kommentarer
Postat av: jag

aww vad söta <3

2010-12-05 @ 17:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0