Tjohoo!!=D

Nu bloggar jag igen då!=D Ja mjag är as glad idag, för jag trodde inte att jag kunde följa med till furuvik för att vi inte hade råd, men det har löst sej nu. Så det är tur att ha en snäll körledare och en snäll Eva som sköter ungdomsgruppen här i Järbo! Plus en snäll tremenning. ;) Så jag är ganska glad nu, sen så är jag glad för att jag kan vara med kören och andra grupper här i Järbo vecka 24 och kanske 25. ;) Så jag är överlycklig.

Idag har jag varit i skolan och gjort min redovisning på So om Indien.=) Det gick bara bra, så jag är glad att jag har gjort det, eftersom det var skit pinsamt... :/ På Torsdag åker vi till Sthlm och Grönan, och på Fredag är vi Lediga. och på Söndag ska vi ha uppträdande i kyrkan, Fniss i Fågelhålken elr något sånt heter Showen som vi ska göra då. Klockan sex. =) Så ni är hjärtligt Välkommna och kolla på oss då.=) Jag och en kompis Ida ska sjunga en sång tillsammans. ;)  Hoppas det går bra.=) Men det gör det nopg eftersom jag har hjälp av Ida och våran körledare.=)  

Imorgon händer vä inte så mycket, jag ska till ungdomsgruppen och grilla, för då äre sista gången vi är där innan lovet.


Jag fick en fråga i dag av en kompis som frågade om jag skulle fortsätta i kören efter sommaren. Klart att jag sak det, kommer nog aldrig vela sluta i kören. För det är så roligt, även om jag mår jätte dårligt så blir man på glad humör när man kommer dit.=) OCh det är ju jätte bra.=) Så JA jag kommer fortsätta i kören.!=D


Nu ska jag kolla på Djävulsrallyt sen sova. så hej då och natti natti. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0