Jahapp. När ska jag lära mej att blogga??

Ja, när ska jag lära mej att börja blogga varenda dag?? Det jag att jag aldrig gör!xP
För jag är för glömsk för det. sen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. =P
För några dagar sen så vart jag erbjuden 3 marsvins honor. så jag frågade mamma och hon sa såklart "nej" Men i dag så fick jag en länk till blocket. och där var dom. helt underbara marsvin!  Så jag sprang ner till mamma och frågade om jag kunde få visa henne dom i alla fall. och då vart hon nästan förälskad. så hon skulle tänka på det. så i så fall får jag sju marsvin hemma om jag får alla. fasst tills Lina kommer hem så blir det bara 6 marsvin. =P Så jag är nästan jätte glad!=D
I dag händer det väl inte så mycket, jag ska till UG(ungdomsgården) i Järbo och köpa biljetter till Furuvik, som är på skolavslutningen för Eric Saade ska ju vara där, så jag och Linda åker bara därför. Vi hade inte tänkt åka först eftersom det var ganska tråkigt förra året. För vi gjorde ingenting typ. =( Men hoppas det blir roligare i år.=) Sen när jag har varit där så ska jag väl gå till kören, för vi ska träna inför våran show som är den 6 juni.=) Sen i morgon är det avslutning och då får man komma och kolla klockan 6 i kyrkan.=) Om man vill=P
Nästa vecka på Torsdag så ska niorna på Söderskolan åka till Stockholm, Det ska bli roligt.=) så först när vi kommer dit så ska vi gå på Skansen, sen så ska vi få gå fritt på stan i 4 timmar, sen ska vi mötas vid Grönan 6. och vara där till tio tror jag. =P sen åker vi hem. och då dagen efter (Fredagen) så är vi komp ledig eftersom vi åkte till Stockholm och för vi gick på niornasdans.=)  så det ska bli skönt.=)
Båda flickorna
Nybadade flickorna. Första gången Lina fick bada hemma hos mig.=)
Kramiz Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0