Blogg, blogg och blogg...

När ska jag lära mej??
Ja, det hjar väl inte hänt mkt mer än att jag var ledig ifrån skolan i måndags och i tisdags hittade jag inte mina nycklar. så jag var hemma båda dagarna. och i onsdags åkte jag till skolan gjorde nationella i NO och sen fick vi hemma uppgift på svenskan och Engelskan. så jag följde med Linda hem. sen har jag varit ledig i går och jag är ledig idag med.=)
Min dator har gått sönder...:( Ni kan ha läst det på min BDB elr Facebook. har skrivit det på båda ställerna. men skriver det här endå.;)
JAg skulle gå upp och göra rent åt marsvinen. När jag kliver in i rummet var det fullt med vatten på golvet.. =/ Så jag gick och hämtade en handduk och lade på golvet. Sen tog jag upp min dator och då var det fullt med vatten på dne så jag tog ur batteriet och lade dom på sängen medans jag gjorde rent åt marsvinen sen gick jag ner och testade om det funkade men den funkade enda tills jag skulle sätta i laddaren då reagera den inte.=/ Så jag kan inte ladda den och det är slut på batterie. =/ FAN, FAN OCH ÅTER FAN!!!
så nu har vi bara stationära jag kan sitta vid. :/ Sega J*vla Dator!!!:(
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0