Usch på mej!

Nu var det 6 dagar śen jag skrev ett inlägg. det var ju inte bra. =/ i torsdags var jag med Linda. Vi åkte till Valbo. för vi skulle kolla och jag skulle lämna in min telefon nya Touch för jag var inte nöjd med den. emn det fick jag ju  naturligt vis inte för att jag inte köpte den i valbo. vi köpte den i S-viken. så... då var det bara att ta hem den igen. i lördags åkte jag och mamma in med telefonen i S-viken och försökte där. Det gick Så då åkte jag oh mamma till elgiganten i valbo och köpte en annan mobil. Det vart en LG. =) Sen när jag kom hem s packade jag. sen så åkte jag till Ronja och sov där. sen i går åkte jag hem. sen var jag med Linda, och i dag ska jag sova hos Linda. =P Så jag sitter i en stol och är skit trött. fattar inte.=P Aja. JHopppas det blir mera ilägg.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0