Sportlovsmusikalen gjort!=D

Ja. I går så gjorde vi ju sportlovs musikalen i Kyrkan, men kören i Storvik, Stensätra och kungsgården.=) Det var roligt och göra den. men det var inte så roligt när ingen som jag känner kom och kollade.=( Aja hoppas dom kommer på familjegudstjänsten den 28 mars.=)

I förrgår så var vi i kungsgården och tränade tills i går. ifrån 10 till 4. =)
När vi kom dit så åt vi frukost. sen sjöng vi lite och pysslade sen åt vi mat. sen fortsatte vi pyssla. sen så åt vi fika innan vi skulle åka hem.  Sen åkte vi hjem. då var jag hemma. Sen så vid 6 så gick jag till kyrkparkeringen med Ida. för då skulle vi åka tillbaka med bussen till kungsgården och ha Disco.=)  Men jag är för gammal egentligen så jag, Ida och Ofelia fick hjälpa till med musiken och så istället.=) Sen när discot var slut så hade jag och pappa bestämmt att jag skulle ringa han. men han svarade inte. -.-' Så jag försökte i 30 minuter för att få svar. men till slut fick min mamma tag på han. så då var han på väg. så då gick jag ut och väntade på han. sen så åkte jag till pappa. och han har skaffat en katt.=)  Och katten heter "katten" =P Så jag döpte om han till Miloo.=) 
I går så åkte jag hem med pappa för han skulle hämta syrran för dom skulle åka till farmor och farfar.=( Och jag vela förlja med. men jag kunde inte.:( Eftersom vi hade sportlovs musikalen. =)  Men det var tur att jag var med. för vi som var med ifrån Järbos kör ska få åka och Bowla. =D Det ska bli roligt.=D Jag längtar.=DD   Men de e en hemlis så berätta inte det. =P<3
Kramiz Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0