Länge sen ingen.

Känns som om jag inte bloggar så mycket mera igen.. :/ Aja, Igår var vi på hundutställning i Högbo.=) Jag, mamma, Fias syster och Linda stog i Cafét det var facktist roligt. men jobbigt.:P Haha nedå.:P
Marsvinsbebbarna växer oxh växer.;) Snart är dom redo att flytta hemmifrån.=( Längtar inte tills den dagen.. :'( Aja, jag kan ju inte ha alla själva heller. inte en enda kommer få stanna. för jag ahr inte den tiden som kräfs för en liten underbar bäbis.=) Så därför säljer jag alla. Alla är desutom tingade.=) Så det är ju skönt om ingen ångrar sej såklart.=)
Idag händer det inte så mkt. Nu ska jag gå byebye.
Krmaiz Amanda

Slänger in en bild på Gustav.=)


Och Lina.=)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0