Inget blogg inlägg i går.=P

Hej hej. Det vart inget blogg inlägg i går. för jag satt inte så mkt vid datorn. =/
I går så gjorde jag inte så mkt på morgonen. Mammas kompisar Ullis och Roffe. =)
Så på eftermiddagen så åkte mamma och Ullis till affären. då fick jag ett sms av Linda. Hon velade hoppa med kaninerna. så då frågade jag mamma när hon kom hem. och då kunde hon skjutsa mej till Lionda när vi hade ätit. så när vi hade ätit så gick jag och gjorde i odning Shadows Grejer som jag skulle ha med. sen så hämtade jag Skhadow och åkte. När jag kom till Linda så fixade vi iodning hindret. Sen så löshoppade vi kaninerna.=) Det gick jättebra. Shadow hoppade väl 40 45cm tror jag.=) Jag är jätte stolt över han.=)  Sen så åkte vi till Sandviken för Lina och Carin skulle hyra en film. Så när dom hade gjort det så skulle vi till bilen. och då är det snö mellan parkeringen och trottoaren(stava) Så det fanns en stig. så när jag precis skulle gå ner och holla mej i bilen för att jag INTE skulle ramla så ramlade jag!-.-' S jag låg med magen emot Bilen. och jag började skratta så började Linda också skratta sen kunde Linda knappt sluta skratta, tror jag.=P Sen så när vi kom hem så kom mamma och hämtade mej. sen så gick jag och lade mej. =)
I dag har jag inte planerat så mkt. ska försöka duscha Qruella. =) För hon behöver en dusch.=P


Fy vad jag saknar min Tiffany! =( Saknar henne så fruktansvärt mkt. ='( <3333


Första bilden på hjärtat!<3333


Mitt lilla hjärta jag saknar dej så!<3 Vi han inte känna varrandra så himla länge bara 2 månader.:( Men tirläckligt länge för att jag hann älska dej så mkt! R.I.P Tiffany(L)(L)(L)(L)<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0