Ny header .=)

Ja nu har Linda gjort en ny Header till bloggen.=) Och hon har bytt färg med som ni ser.=) Hon är ju bara för go den ungen. ;) Det vart ju inget inlägg på 3 - 4 dagar. MEn jag har nte gjort så himla mkt. I dag ahr jag gjort en Kub åt min älskade tre männing(stava).=) Så den kommer komma i detta inlägg.=) Ska väl gå på kören i dag. tror jag iallafall.=)  Sen efter den ska jag nog inte gör aså himla mkt.=P Ska försöka komma ihåg att jag lär ringa Anki oxå... =) Ska fråga lite saker.;)
JAg tänkte nemmligen para Lina. men jag vet inte om jag får ha henne hemmaelr ocm hon e för ung en elr så. så jag ska ringa Anki och fråga.=)  Men fråga mej inte när jag ska göra det. tyåp nästa år kanske.XD NEdå. det blir väl snart.;)
Nu tänkte jag att jag skulle gå ut i snövädret och ge min kanin man.XD;P <3 Hej då<333




Cicci.=) Denna gjorde jag åt Josse. =) Bara för att ajg hade tråkigt.=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0